Ostuinfo
Unistus võib olla Sinu käes ka 2 tunniga! Rohkem kui 1000 klienti on praegu õnnelikud
0. Püsikliendi soodustused
1. Tellimine
2. Tarneaeg ja transport
3. Maksevõimalused
4. Müügitingimused
5. Raha tagastamine
6. Garantii
7. Miks luua konto e-poes?
Püsiklient ja soodustused
Vastavalt müügitingimustele: Viru Tehnik Grupp'i klient (e-poes Püsiklient) on isik, kes on ostnud või ostab Viru Tehnik Grupp'i poolt basseini või filter-pumpa või kaupu 100 EUR väärtuses või omab püsikliendi staatust e-poes. Kõik teised ostjad on "külalised".
Intex toodete garantiid, mille maaletoojaks on Viru Tehnik Grupp, osutab Viru Tehnik Grupp ise ning seega pakub kiiremaid lahendusi.
Tellimine
Tellimisvõimalused on näidatud siin.
Ettetellimuste ja eritellimuste puhul võime küsida ettemaksu (tavaliselt 20%).
Peale tellimuse tasumist väljastatakse Teile originaalarve koos kaubaga. Teil on võimalik tellida lisaarve elektrooniliselt meilile või paberkandjal.
Tarneaeg ja transport
Viru Tehnik Grupp OÜ tooted toimetab ostjale koju SmartPost, DPD, Omniva kullerteenus või Cargobus. Kui tellitav toode on laos siis jõuab see Teieni üldjuhul 2 tööpäeva jooksul alates ostu sooritamise kuupäevast, ükskõik kus Eestimaa otsas Te elate. Erandjuhul võib see aeg pikeneda, millest antakse Teile eelnevalt teada.
Kui tellitud toodet ei ole laos, siis täpsustatakse Teiega kauba saabumise aeg.
Kullerite puhul: kui kulleril ei õnnestu pakki üle anda, saate jäetud teatise alusel paki kätte oma asukohajärgsest sidejaoskonnast.
On võimalikud ka teised, just Teile sobivad variandid.
Basseinide või komplektide kättetoimetamine Eestis maksab vastavalt valitud transpordiviisile või vastavalt leheküljel mainitud hinnale.
Kättetometamine Euroopa Liidus on vastavalt Eesti Post hinnakirjale.
Soovi korral võite tulla ka ise kaubale järele.
Tellides E-poest on kõik tarneviisid soodsam.
Nimekiri SmartPost’i pakiautomaatidega http://www.smartpost.ee/eteenindus/kiosks
Olulised märkused: kauba vastuvõtmine kulleri käest:
Ostes ükskõik millise toote, nõustub ostja automaatselt järgnevaga: kauba saabumisel peab ostja koos kulleriga kontrollima kõiki kaste võimalike kahjustuste eest enne allkirja andmist. Kui pakend paistab olevat kahjustada saanud, helistage edasiste instruktsioonide saamiseks viivitamata meie klienditoe telefonile. Me saame soovitada kas nähtavad kahjustused kastidele on antud tootele kahjustava loomuga. Peale seda kui olete kauba eest allkirja andnud, ei ole meil endal mingit võimalust nõuda veofirma käest kahjutasu. Olukorras, kus toode saabub ostjale kahjustatult ja kogu saadetist või teatud osa saadetisest keeldutakse vastu võtmast, asendame kahjustatud tooted/osad vastavalt nende kättesaadavusele.
Maksevõimalused
Tellimuse tasumisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi:
Ülekandega pangakontole – Klient maksab vähemalt 50% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks, tehes ülekande VTGrupp arveldusarvele Kliendile sobilikust pangast.
Teile saadetud arvel (PDF formaadis) on kauba nimetus, maksmisele kuuluv summa ja meie panga andmed, mille alusel teostage tellitud kauba eest tasumine.
Maksta saab ka sularahas kui tuled ise järele või saad kauba meie kulleri käest.
On võimalik osta ka järelmaksuga! (Liisi järelmaks)
Pangalingiga e-poes – soovil klient maksab 100% tellimuse summast koheselt peale ostu vormistamist, kliendi suunatakse automaatselt valitud pangalingi kaudu maksma.
Müügitingimused
Viru Tehnik Grupp OÜ müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ilma transpordikuluta ning sisaldavad käibemaksu 20%.
VTGrupp jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.
Järelmaksulepingu vormistamisel võib toote hinnale olla lisatud lepingutasu ja teatud intressi % vastavalt järelmaksuteenust pakkuva krediidiasutuse kehtivatele tingimustele. Järelmaksu tingimustega saab tutvuda siin.
Raha tagastamine
Tagastamiskulud tasub kuni 10 EUR ulatuses tarbija. Kui tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule, tasub tagastamiskulud VTGrupp.
Taganemisteade tuleb esitada kirjalikult e-mailile info@vtgrupp.ee. Teie kiiremaks teenindamiseks palume märkida arve number, toode, kontaktandmed ja tagastamise põhjus.
Taganemisõigus ei rakendu juuridilistele isikutele.
Garantii
Garantiikohustused ja tasuta teenindus, mida pakume meie, kehtivad ainult nendele toodetele, mille maaletoojaks on Viru Tehnik Grupp.
Kõikidel VTGruppil olevatel toodetel on pretensioonide esitamise aeg vähemalt 2 aastat. Teatud toodetel võib olla tootjapoolne lisagarantii. Kui toote hulgas ei ole eraldi täidetud garantii paberit, siis kehtib see väljastatud müügiarve alusel.
Pretensioonide esitamise aeg kehtib vaid nendele toodetele, mille kasutamisel on kinni peetud toote kasutusjuhendist ja antud toodet on kasutatud otstarbel, milleks see on valmistatud.
Garantii ei hõlma vigu, mis on tekkinud välistel põhjustel, hooletusest või seadme valesti kasutamisest, volitamata isiku teostatud hooldusest või kõrvalise isiku poolt sooritatud remondist.
Valesti ühendamise tõttu tekkinud defektide kõrvaldamine ei kuulu garantiiremondi alla.
Soovitame kaebuse esitada kirjalikus vormis, e-posti teel. Kaebuses tuleb märkida:
- Teie nimi ja kontaktandmed;
- Kaebuse esitamise kuupäev;
- Kauba või teenuse puudus;
- Kauplejale esitatav nõue
- Viidata tuleb ka tehingu sooritamist tõendavale dokumendile
Vastame Teie poolt kirjalikult esitatud kaebusele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul peale kaebuse esitamist.
Garantiiremont teostatakse tootja hooldusesinduses. Klient viib seadme originaalpakendis meie esindusse (Tallinnas või Jõhvis).
Toodete toimetamine garantiihoolduseks hooldusesindusesse ja tagasi toimub Kliendi kulul.
Kui seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks ja selle tootmine on lõppenud asendab tootja või maaletooja seadme garantiikorras samaväärse või paremaga.
Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba kliendile väljastamise hetkel koostatud saatedokumendil näidatud kuupäevast.
Miks luua konto e-poes?
- Püsikliendi soodustus - mõned tooted tavahinnast vähemalt 10% soodsamad (soodushinnad kuvatakse peale kliendikontosse sisenemist)
- Ülevaade esitatud telllimuste staatustest ja ajaloost
- Kiirem tellimuste vormistamine kasutades eelsalvestatud aadressiraamatut
- Ülevaade postitatud tootehinnangutest
- Lemmiktoodete salvestamise võimalus soovikorvi
Kliendikontoga kasutajatel salvestatakse lehel sisse logituna viibides ka ostukorv – kui soovite tellimuse vormistada hiljem, ei ole järgneval külastuskorral vajadus teil uuesti soovitud tooteid ostukorvi lisama hakata. Eelmise lehekülastuse ostukorvi sisu taastamiseks piisab kui järgmise külastuskorra alguses end taas kliendikontosse sisse logite.